بچه ها به خاطر روزه بودم در طول روز حال فعالیت ندارم از ا

بچه ها به خاطر روزه بودم در طول روز حال فعالیت ندارم از این به بعد به مدت ۱ ماه بعد اذان مغرب فعالیت داریم❤️😌
ممنون
دیدگاه ها (۰)

بچه هاچند روز بخاطر مرگ این کوچولو فعالیت ندارم ببخشید 🖤

بچه ها من چند روز نیستم حالم بده گربه مو دادم به دوست مامانم...

من جنگ قبلی (جنگ 12 روزه) فعالیت کردم برا کشورم ملتم این دفع...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط