بالاخره کارنامه ترم اولم اومد

بالاخره کارنامه ترم اولم اومد
شدم ۱۹.۵۰ [:
دیدگاه ها (۱۲)

But I just wanted peace.

ترکیب عالی🛐مخصوصا وقتی مامانم بعد از مرگ منو فراموش کنه

👤

هر وقت دلتون خواست بگید که کارنامه ی ترم اول و میان ترم دومم...

بچه ها کارنامه گرفتین؟معدلتون چند شد؟خودم شدم 1۹/۰۸

me: 😂😂تنها افتی که داشتم تو درسام همین امسال بود که معدل ترم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط