😭😭😭😭

😭😭😭😭
دیدگاه ها (۰)

کاش....

تنهاترین دختر شهرم💔):

- بی تَفاٰوت تَر از هَمیشه =]‌‌‌‌‌

...ڪـــــاش زڹدڳِے هݦ حــــآݪت پـــرۅآز دآشـــݓ‌‌‌...

عاشق تو ماندن تا ابد زیباست ...🤍

🔸 چرا گریه می کنی ؟! / مگه تقدیر و تمجید یک رهبر از تیم ملی ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط