ازکی جونیموپس بگیرم

ازکی جونیموپس بگیرم
دیدگاه ها (۰)

به احوال من دیوانه بنگرامشب

خدایی باورش سخته سخت فقط یه ثانیه هست

قربون همون جاده ای توروخاطراتت روبیادم میارهZ.A

عشق من کجاست هه هه واقعا الان کجاست هه هه

آخه بد بخت تومیخای ازکی رد شی؟🤣

بهترین شبای زندگیمم🕸🦀سوال: تو خونوادتون ازکی بدت میاد»(。>﹏<。...

من به آرزو هام قول رسیدن دادمبی تی اس🔮آرمی🔮بچه ها من اینو اص...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط