چو تو هیچی نمی دونی 😔😔

چو تو هیچی نمی دونی 😔😔
دیدگاه ها (۱۲)

داریم به کجاها میریم 🤣🤣🤣⚰

طرف یکیش مرده بعد پس کرده بدبخت شدم من خوبه داریم پیشرفت میک...

تست شد به درد هیچی نمی خوره ....اشغال دونی

اوسی تو چی شد؟ اگر نمی دونی اوسی چیه بگو

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط