تقصیر من نی این دله غمگینه

تقصیر من نی این دله غمگینه
هرکی بهش از راهمیسرسه بهش فاز منفی
میده .........
دیدگاه ها (۰)

خنده خوب است، قهقهه عالیست،گریهانسان را آرام می کند اما لع...

امید وارم کسی تجربه نکنه 🥲🦋🫂

دلم ازداخل غمگینه ولی بازم میخندم تا جلوی چهره غم انگیز جلوگ...

هرکی بگه این چه گلیه بهش شوشولات می دم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط