جدیدا حس میکنم دارم افسردگی میگیرم خیلی تحت فشارم اهههه خ

جدیدا حس میکنم دارم افسردگی میگیرم خیلی تحت فشارم اهههه خدایا کی تابستون میاد🙄
دیدگاه ها (۲)

ولی این ورژن یونمین....رو زانوهامم😭🌀younmin...🐈🐈‍⬛

مرد برات رگ میزنم🛐😝

me and you🌚🌀

Omg...

حس میکنم دارم مریضی کوکی رو میگیرم هر چی خوب باشه رو ریپست م...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط