با اینکه کره ای بلد نیستم ولی مطمئنم ۱۲۰ درصد حق با شوگاع

با اینکه کره ای بلد نیستم ولی مطمئنم ۱۲۰ درصد حق با شوگاعه
دیدگاه ها (۰)

همین الان که داشتم پست میزاشتم دیدم عه آنتن ماهواره دینامیت...

این چرا اینقدر حق بود؟

هااا فقط قیافه تهیونگ

استری کیدز هم بزارم یا فقط بی تی اس؟؟؟؟

🔴 ای ایران🔹از "بلد نیستم" همسر اشتراکی پهلوی تا هم‌خوانی خار...

ریدمان جدید-

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط