انیمه ی جدید: بلیچ

انیمه ی جدید: بلیچ
یه چیز جالب راجب این انیمه این که اسم کارکتر اصلی ایچیگوئه و ایچیگو به ژاپنی یعنی توت فرنگیه ! جالب بود نه ؟؟؟؟
دیدگاه ها (۰)

اسم انیمه: Solo leveling

اسم انیمه : روزهای ساکاموتو

اگه ی اوتاکویی بهم بگو این اوپینینگ کدوم انیمه است؟؟؟توی نظر...

ریتم مورده علاقت چیه؟؟ ریتمه مورده علاقه ی من

▀▄▀▄▀▄ واے از اینا ▄▀▄▀▄▀

anime

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط