idk why but i feel bad for the kitten

نمیدونم چرا ولی دلم واسه پیشیه می سوزه😭
دیدگاه ها (۰)

I kinda feel bad for Monika :< (keyword: kinda)#ddlc #doki_d...

Hiii, sorry for disappearing. This realy *nice* app just del...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط