((پارت اول ساخت اهنگ))

((پارت اول ساخت اهنگ))
دیدگاه ها (۰)

((پارت دوم ساخت اهنگ))

((پارت سوم ساخت اهنگ))

اولین اهنگی که با گیتار دارم یاد میگیرم((هنوز معلم ندارم)) ق...

تنوع لباس های بم از لباس های منم بیشتره🙂

ساخت من...برای اهنگ بود..

ساخت خودمپارت دوم=۲۰ لایک

پارت 2 اسم اهنگ چیهههههههههه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط