هرجا که با تو باشم...

هرجا که با تو باشم...
دیدگاه ها (۰)

ماه کهکشان که میگن تویی💞

پیام اول صبح معنیش صبح بخیر نیست معنیش اینه که من تا بیدار ش...

همه از کنارم گذشتندجز توکه از درونم گذشتی 💞

سال نو میلادیت مبارک نور زندگیم

تا ابد کنارتم رفیق هرجا که باشم بازهم دلم کنار توست🎀

هعی تهیونگ

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط