بعد هر سختی و پستی و بلندی#زندگی ی آسایش و آرامشه#خدایا_ش

بعد هر سختی و پستی و بلندی#زندگی ی آسایش و آرامشه#خدایا_شکرت🙏
دیدگاه ها (۰)

خوشحالم ننه😂😂😂

👍👌👌👌

😂😂😂

👍👌💖

خدای مهربانم...حس داشتنتپناهگاهیست همیشگیدر اوج سختی هایم......

سراسر خیر است تاخیر های خداوند...

خدایا شکرت 🙏🏻‌‌‌#خدایا_شکرت #امید #امیدواری #انرژی_مثبت #انر...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط