من طرفدار تیمی نیستم که ۱۱ سال تو غار باشه 😂😂😂

من طرفدار تیمی نیستم که ۱۱ سال تو غار باشه 😂😂😂
دیدگاه ها (۰)

میگم این به چه زبونی حرف میزنه ؟🤣🤣🤣🤣

وقتی بعد ۴ سال هنوز داری پخت و پز میکنی ☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️☠️

💘💘💘

🇵🇹تو این جام جهانی طرفدار کدوم تیمی؟

من که طرفدار بارسلونا نیستم-🤡چون واقعا نیستم🗿👍

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط