بس‌ک‌دمشونو‌خوردی‌شدن‌معرف‌نزدع‌...

بس‌ک‌دمشونو‌خوردی‌شدن‌معرف‌نزدع‌...
دیدگاه ها (۰)

بی‌خود‌هی‌ضربه‌نزن‌...

حتا‌پرت‌از‌هدف....

یادتون‌میره‌حرفاتون‌سری‌🙂....

من‌خون‌لخته‌میشه‌زیرچشمم...🩸

خستم از این مردم بس ک گوه میخورن😒

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط