تا آخرش میگفتم یاع میگم مغذم رد داده به خاطره همینه😐

تا آخرش میگفتم یاع میگم مغذم رد داده به خاطره همینه😐
دیدگاه ها (۸)

نامجون برچی خودتو میزنی😂😂😂

کوفت منم میخوام😭😭😭منو ببرید پیش بی تی اس تا خود زنی نکردم😭😭😭...

من از سن کم افسرده و داغون بودم....

واقعیتی تلخ....... واقعیت زندگی کردن همینه༺༻فقط همین؛ اخرش ه...

حدیث داداش میگم فقط لایک میکنیهمینه دیگه🤣🤣

وقتی یچیزیو به رفیقم میگم که نباید میگفتم دقیقا همین شکلیم🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط