به افتخار یار شیرازیم🥺gh🥺الهی من فداتبشم🥹برنو بلند یارم🥹

به افتخار یار شیرازیم🥺gh🥺الهی من فداتبشم🥹برنو بلند یارم🥹
دیدگاه ها (۰)

🥺gh🥺میمیرم برات دختر

🥺gh🥺

لحظه شماری میکنم برای این روزدلبر من🥹gh🥺

هیچ کس هیچ چیز نمیتون مارو از هم جدا کنه به بودنت افتخار میک...

آرمونم برنو بلند ایمونوم قطارع🙃😸#اسبو برنو و قطار دچپشت قبال...

اسم ✨️ افتخار 🌾الهی🥹حمایت میکنی جیگررررر 🦋🍊

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط