mooohgescjk 42895544

دیدگاه ها (۰)

چطور تونست بدون خداحافظی بره...:)

𝐵𝑒 𝑎 𝑄𝑢𝑒𝑒𝑛 𝐹𝑖𝑔ℎ𝑡𝑖𝑛𝐺 𝑎𝑙𝑜𝑛𝑒

+اوژنی دزیره کلاری میگفت فکر میکردم بزرگ شدم...ولی آدم تا وق...

باید اینجوری باشی دختر

یعنی چی که پیامام رو دیر سین میزنیییی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط