این گوشیه منه😐😁🤣🤣🤣

این گوشیه منه😐😁🤣🤣🤣
دیدگاه ها (۲)

Jimin.....

خودوم

ای خدااااااااااااا چرا گوشی من بد بخت دست همتون باید باشه ها...

گوشیه لعنتی🫠🌀🍃

فقط زیاد زنگ بزنید بلاک میشید و این پست رو پاک میکنم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط