از شدت حق بودنش زانو بزنیم😔🔥💔

از شدت حق بودنش زانو بزنیم😔🔥💔
دیدگاه ها (۱)

الهی چه کیوتت✨💀😂

سکوت میکنم چون خودم اون دوسته ام ولی شما تأیید یا رد کنید که...

من خیلی خستم جناب سروان 😴🔥🥴

سخنی نیست🤣🤣

زانو بزنیم؟ 🛐

واقعا چیزی ندارم بگم از شدت حق بودنش-

جز تو حسینیه کسی ندیده زانو بزنیم💔🏴 #محرم_داره_میرسه

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط