غم وفادارتــر از ادمی ایست...

غم وفادارتــر از ادمی ایست...
دیدگاه ها (۲)

هعی😪

یادته!؟

ولی خدایا یادت باشه هر وقت اومدم خوشحال باشم یه داستانی در آ...

اینو جدی میگم 🥲

همچین ادمی>>>

همچین ادمی ندارم...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط