اشتباهم همینه و هنوز ک هنوزه باورش ندارم . و چشامو بستم .

اشتباهم همینه و هنوز ک هنوزه باورش ندارم . و چشامو بستم .
دیدگاه ها (۱)

این قشنگه. ❤️😇 البته امیدوارمگرفتی ک . ؟

خودم . ن تو . اوکی ؟

هوم .

ب باد رفتگان... 😂😂واسه همینه ک زیاد بستنی دوست ندارم 🤭

حقیقتی که دوست ندارم باورش کنم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط