خب حزب خیلی خالیه میخوام یک ارتش ببندیم یه نقشه هایی برای

خب حزب خیلی خالیه میخوام یک ارتش ببندیم یه نقشه هایی برای ویسگون دارم متحدان بیان مشتیا
دیدگاه ها (۶)

#meباح سلام نوکرتم صبحت بخیر 🗿

POV:

آقا بنازم حاج حصین

حصین 🔥

خب خب بچه های قشنگم:)با اجازتون قراره که برای همیشه از ویسگو...

و خب سلام بعده دو سه روز ببخشید نتونستم تو این مدت براتون پا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط