...

...
دیدگاه ها (۴)

برای این پسر رو زانوهاممم🛐🛐🛐🛐🛐🛐🛐

مرسی بچها این پستمم رفت اکسپلورر

دیگه برا کسایی که خیلی دوسشون دارمم مهم نیستم😅🙃یچی بهم بگو آ...

نمیدونم چرا نمیمیرم🙃🙃باهمتونم قهرم

سراسر خیر است، تأخیرهای خداوند... 🌱گاهی خداوند اجابت را به ت...

دیگه فرار نمیکنم از چیزی که هستم، میپذیرمش.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط