وای اولای ادیتش خیلی قشنگہ:)

وای اولای ادیتش خیلی قشنگہ:)
عااا گفتم یه سلامی بدم:(


‌ ‌ ‌
⢠⡏⠉⠑⢄⠀⠀⠀⡠⠋⠉⢱⡀
⡇⠙⠒⠒⠬⡗⢒⢮⠄⠒⠒⠁⢣
⠇⠀⠈⠁⢁⡷⠤⢮⠈⠁⠀⠀⡌
⠘⢄⣀⡰⢻⠁⠀⠘⡕⢄⣀⡰⠁
⠀⡎⠘⢀⠇⠀⠀⠀⢱⠈⠂⠡⠀
⠀⠑⢄⡜⠢⡀⠀⢀⠔⠇⡴⠃⠀
⠀⠀⠀⠑⠠⠚⠀⠓⠔⠋⠀⠀ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌ ‌‌ ‌ ‌
دیدگاه ها (۱۳)

برای اهنگش تا ابد رو زانوهامم🛐اصکی با اجازه و ذکر منبع ‌ ‌ ‌...

ترکیبه اتیش و دنیاهم قشنگه...:)

جہت زیبایےᯓ♬

وای خیلی از این خشم اومد گفتم به شماهم نشون بدم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط