نیازی بهت ندرم خدم تنهایی خوش میگذرونم 🚶‍♂️🕳

نیازی بهت ندرم خدم تنهایی خوش میگذرونم 🚶‍♂️🕳
دیدگاه ها (۰)

من کیم ! چی دارم میشم؟

وقتی عشق ضربه میزنه ـدردشم خوبعقبول داری!؟

یک : تلفونو برندار

نت ضعیفه دان نمیشه💔😂

👤تو چقدر دیونه ای .Me: من دیونه ام ؟اشتباه فکر کردی .من فقط ...

دقت کن،بهت نیازی ندارم..😉

خودم به خودم عشق میورزم‌‌...نیازی بهت ندارم!

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط