اگه قرار باشه به بهانه عرب و عجم بودن دشمنی کرد که مسیحی

اگه قرار باشه به بهانه عرب و عجم بودن دشمنی کرد که مسیحی و یهودی ها هم نباید پیرو پیامبران خودشون باشن.

نکته ای که «دکتر انوشه» به اون اشاره ‌کرد

#ایران #اسلام #عرب #عجم #محرم
دیدگاه ها (۰)

شعار در تجمعات امروزی...

🖤 قامت #پاکبان ها را به #خاطر پخش #نذری و قبولی #حاجت خود #خ...

کپی و نشر حداکثری لطفاً

عرب و عجم

فتوای حرام بودن سلاح هسته ای متن 4/4اما خب نه !فردا بیدار می...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط