تنها جایی ک میتونم همیشه داشته باشمت تو رویاهامه✨:)!؟

تنها جایی ک میتونم همیشه داشته باشمت تو رویاهامه✨:)!؟
دیدگاه ها (۴)

قبول کردم واقعنی از دستت دادم ولی بدون خیلیییییی دلم برات تن...

چرا هیچکسی دوسم نداره..؟ چرا؟؟؟ خب چرا واقعا..؟؟؟ کاریشم نمی...

حس و مود هروز..

بی دون دون راهی نیست برگردی؟ ولی توهم تنهامون گزاشتی🥺💔

تو همیشه همین جایی ❤

تنها جایی که میتونم توش غرق بشم چشماشه💘

تنها جایی که میتونم گل بگیرم سر قبرمه😅

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط