دخترم...
دخترم...
روز دختر مبارک قشنگترین دختر دنیای من 🤍🌸
نمیدونی چقدر سخته بخوام حسی که بهت دارم رو با چند تا کلمه بگم فقط میدونم هر وقت اسم انیل میاد، ناخودآگاه لبخند میزنم همون دختر کیوت و گوگولیای که یه جوری دل منو برد که دیگه راه برگشتی نذاشت
شاید همیشه بلد نباشم قشنگ حرف بزنم یا همهی حس دلم رو بگم، ولی یه چیز رو خوب میدونم اینکه دوست داشتنت برای من از ته دله و هیچوقت الکی نبوده💞
دلم فقط میخواد همیشه بخندی همیشه حالت خوب باشه و هر چیزی که دلت میخواد، همونجوری که لیاقتش رو داری نصیبت بشه.
تو برای من فقط یه آدم نیستی، یه حس قشنگی. همون حسی که هر وقت بهش فکر میکنم دلم آروم میشه. با همهی شیطنتات، خندههات، لوسبازیات و همهی چیزایی که باعث میشن خود خود انیل باشی.
فقط خواستم امروز بدونی که یه نفر هست که از ته دل دوستت داره، همیشه بهترینها رو برات میخواد و هر جا باشی، یه گوشهی قلبش اسم تو نوشته شده.
روز دختر مبارک، دخترِ قشنگِ من. 🤍
دوستت دارم... بیشتر از چیزی که بتونم با کلمهها بگم.
https://wisgoon.com/wicke
روز دختر مبارک قشنگترین دختر دنیای من 🤍🌸
نمیدونی چقدر سخته بخوام حسی که بهت دارم رو با چند تا کلمه بگم فقط میدونم هر وقت اسم انیل میاد، ناخودآگاه لبخند میزنم همون دختر کیوت و گوگولیای که یه جوری دل منو برد که دیگه راه برگشتی نذاشت
شاید همیشه بلد نباشم قشنگ حرف بزنم یا همهی حس دلم رو بگم، ولی یه چیز رو خوب میدونم اینکه دوست داشتنت برای من از ته دله و هیچوقت الکی نبوده💞
دلم فقط میخواد همیشه بخندی همیشه حالت خوب باشه و هر چیزی که دلت میخواد، همونجوری که لیاقتش رو داری نصیبت بشه.
تو برای من فقط یه آدم نیستی، یه حس قشنگی. همون حسی که هر وقت بهش فکر میکنم دلم آروم میشه. با همهی شیطنتات، خندههات، لوسبازیات و همهی چیزایی که باعث میشن خود خود انیل باشی.
فقط خواستم امروز بدونی که یه نفر هست که از ته دل دوستت داره، همیشه بهترینها رو برات میخواد و هر جا باشی، یه گوشهی قلبش اسم تو نوشته شده.
روز دختر مبارک، دخترِ قشنگِ من. 🤍
دوستت دارم... بیشتر از چیزی که بتونم با کلمهها بگم.
https://wisgoon.com/wicke
- ۷۳۲
- ۰۵ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط