توصیفی زیبا تر ز این در وصف من وجود ندارد و نخواهد داشت.

توصیفی زیبا تر ز این در وصف من وجود ندارد و نخواهد داشت.
دیدگاه ها (۰)

ولی آهنگ کامین از جونی با ووکال خاصی تهیونگ (باریتون) کلا تو...

I am...

عع من...لامصب احساس گاد بودن میده.

حقِ خالص...!

على را وصف، در باور نیاید زبان هرگز ز وصفش بر نیاید‌‌...💚

زیبا تر از آنی که کنم وصف و بیانت.

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط