بنام خدا سبحانم بچه ی لرستانم

دیدگاه ها (۲۸)

نمیخام کسی باشه دور ورم

هعیییی طاقتم بی طاقته

کین ناموسا خیلی دوستت داشتم:)خدا کد هات رو بیامرزه🥀بچه ی مظل...

ایران هست ، ما هستیم ، حتی بزرگتر از قبل

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط