xxll_ni_ka_llxx 48905180

دیدگاه ها (۰)

برسه روزی که تو راه روی بیمارستان مامانم بگه لحافو نکشین روش...

🙂چقدر تنها شدم نه بیبی

میشه بگی (دوسم داری) 🥺

عاشق کسی شدم که عاشقم نبود 🙂🥀💔بمیره دختری که کسی دوسش نداره ...

تو بچگی هم کیوت نبودی😂😂❤️در همسایگی عشق ❤️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط