ازت میگیرم من هس بهتر: ))))

ازت میگیرم من هس بهتر: ))))
دیدگاه ها (۰)

بهت قول میدم ازت متنفر باشم☻

مگه نه؟(:

اوهوم🙃

ایمووی✨منم هربار شکست دلم:)

ازت میگیرم حس بهتر ...

فقط میرم فقط فاصله میگیرم ازت :)

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط