چی بگم‌ واقعا بعضی از ارمیا هستن‌که بدتر از هیتران

چی بگم‌ واقعا بعضی از ارمیا هستن‌که بدتر از هیتران
دیدگاه ها (۵)

حرفی ندارم

... چی دارم که بگم واقعا !

واقعا بعضی مواقع میمونم تو کپشن چی بنویسم

هعییی چی بگم واقعا💔😥

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط