😍😍😍😍

😍😍😍😍
دیدگاه ها (۳۳)

این حرف قشنگ برا توئه😉😉

آدما رو از خوب بودن خسته نکنید.....

یه چیزی هست به اسم غم خواب؛ ینی همش میخوابی تا از ناراحتی فر...

ولی مامان من خودش تازه تشویق میکنه که کتاب بخونم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط