چرا اینقدر حقه (خودم اسفندم)

دیدگاه ها (۱۴)

زندگیم

اگه چیز های خوشگلتری خواستی حتما بهم پیام بده

واااااااو

هرکدومتون فهمید تو کامنتا بگه فهمیدم ):

چرا این کلیپ اینقدر حقه؟😔#کلیپ#نیمار#فوتبال#حق

حقه های قدیمی...خسته نشدین؟حتی جمله بندی های متن هم درست نیس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط