و جهانم، در غمت باقی خواهد ماند...💔

و جهانم، در غمت باقی خواهد ماند...💔
😭💔داداش😭💔
دیدگاه ها (۲۲)

یکی از غم انگیز ترین کلیپایی ک دیدم 😔💔

#دلتنگم_و_دیدار_تودرمان_من‌است قلب خواهر😭😭😭@ava_89

🥺🖤

تورا به خاک ندادم به آسمان دادمزمین که جای قشنگی نیست 🥀تورا ...

غم برای همیشه باقی خواهد ماند🙂

خورشید غروب کرد، اما نورش در خاطره‌ی روزها باقی ماند.-Sun☀️

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط