واااییی خدااایااا منم میخوااام🥲

واااییی خدااایااا منم میخوااام🥲
دیدگاه ها (۲)

دقیقااااا، چیزی هم نداشتیم یخچال رو یه دور میبینم آب میخورم😂

این آرزو رو از بچگی داشتم🫠

رعد و برق آرامش بخشههه

امیر منم واااییی

هیئ خدااایااا

خدااایااا گوه خوردمممم

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط