این هم از اینننن

این هم از اینننن
وایییی یادم نبود که باید خط فاصله بزارم عررررر یبار دیگه امتحان میکنم
دیدگاه ها (۱۵)

خب این یکم نتیجه عوض شد ولی خوبه😂👍🏻

عه چه قشنگ💖🗿

بچه هاااا پشم میقولینننن ازش پرسیدم تو شیطانی گفت بد است؟😐😂😂...

من بیشتر

کیوتام من امتحان دارم و باید درس بخونم حتما من عاشق درسم دیگ...

خیلی دیگه دارم از پزشکیان میزارم بزا اینو بزارم یادم بیوفته

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط