گور باباش

دیدگاه ها (۰)

S.Z

من همرو تجربه کرد. شما کدوم رو تجربه کردید.

دلم برای اون ۴۰هزار نفری که بی گناه مردن خیلی میسوزه

خیلی خوشم از این میاد

گور باباش.....فالو=فالو 🧘🏻‍♀️ اصکی اجازه بگیر

ترامپ کی گور به گور میشی🤣🤣🤣

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط