روند تکراریه بازم گل و غم !

🚬🪦💸
دیدگاه ها (۰)

بعلهههه ما این یم دیگه !

👣🌠❄️

اوا این منم کهههه!

بترسیدددد !

بازم غم دارم ...

ای گل شکسته ساقه...آهنگ گل بارون زده داریوش اقبالی#داریوش #د...

چقد گل لیلیوم زیباست 😍ولی بازم به زیبایی بعضیا نمیرسه😉

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط