#اقای‌قاضی! "ما دلتنگیامونو با #بغضامون قورت میدیم🖤=))"

👐🏻👐🏻
دیدگاه ها (۰)

‏غرور براي كسي كه دوسش داري،يجور گل به خودته!😉

هنوز اعتقاد دارم به یه روز دیگه به هم رسیدن:)🥀

دیگه منی وجود نداره ، همه‌ی من پُر شده از تویی که ندارمت🖤=))!🐾

فرشته ساختم از روح سرگردونت، پر کشیدی رفتی.🦋😒

من اقای قاضی رو میخوام 😁😊

میگن کاش بزرگ نمیشدیم ولی اقای قاضی ما بچگیمونم قشنگ نبود که...

🗣بهترین قاضی وجود ندارهمن:مطمئنی؟ سریال قاضی جهنمی

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط