غم آدم محرم میخواد...

..
دیدگاه ها (۰)

..

..

..

..

دلم میخواد ک مست بمیرم #ایران #محرم #مرگ_بر_امریکا

@wsvehx12c اون که باشه ادم غم نداره تویی! 🥹

غم رهبرم روی قلبم ماندهمحرم سلام جای یاران خالی#محرم 🏴#یا_حس...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط