الان اگه منم هنر نقاشی داشتم می‌تونستم منصور رو بکشم😂😂 ول

الان اگه منم هنر نقاشی داشتم می‌تونستم منصور رو بکشم😂😂 ولی یه خط صاف هم نمیتونم بکشم...😎🤦🏻‍♀️
#بامداد_خمار
دیدگاه ها (۶)

😂😂😂😂😂😂#بامداد_خمار

#پامپ

شللل لالا شللل...#نوید_پورفرج

😂😂😂😂😂واقعا هم کراش العالمین😂😂#بامداد_خمار

اگه عشوه های پویین رو داشتم منم الان یه پارتنر داشتم

این شرایطی که من الان توش هستم اینجوریه که فک میکنم میتونم ب...

اوممم یه intp شاید؟اگه بخواین میتونین یکم از خودتون بگید وای...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط