تنها کسی که میشناسم و باهاش دعوا گرفته بودم دختر عمه من ب
تنها کسی که میشناسم و باهاش دعوا گرفته بودم دختر عمه من بود که دیگه زیاد با من حرفی نداره (حالا خیلی با هم کنار میومدیم)
⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀ ⠀⢠⠏⠀⢸⠀⠀ ⠀⡴⠒⣆⠀
⠀ ⠀⢸⡀⠀⢸⡆⠀ ⡼⠁⠀⡇⠀ Z
⠀⠀⣠⠃⠀⠀⠉⠉⠁⠀ ⠀⢸ z
⠀⢠⠇⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠈⡇⠀
⠀⠘⣆⠀◜⠀ 𖡔⠀ ◝⠀⣰⠃⠀
⠀⠀ ⠈⠙⠒⠲⠶⠒⠚⠋⠁
⠀⠀⢀⣀⠀⠀⠀⠀⠀⠀
⠀ ⠀⢠⠏⠀⢸⠀⠀ ⠀⡴⠒⣆⠀
⠀ ⠀⢸⡀⠀⢸⡆⠀ ⡼⠁⠀⡇⠀ Z
⠀⠀⣠⠃⠀⠀⠉⠉⠁⠀ ⠀⢸ z
⠀⢠⠇⠀⠀⠀⠀⠀ ⠀ ⠀⠈⡇⠀
⠀⠘⣆⠀◜⠀ 𖡔⠀ ◝⠀⣰⠃⠀
⠀⠀ ⠈⠙⠒⠲⠶⠒⠚⠋⠁
- ۸۷۱
- ۰۷ تیر ۱۴۰۵
دیدگاه ها (۰)
در حال بارگزاری
خطا در دریافت مطلب های مرتبط