مازندرانیا خیلی آدم های بدی هستن با یکی آشنا شدم خیلی آدم

مازندرانیا خیلی آدم های بدی هستن با یکی آشنا شدم خیلی آدم کثیفی بود
دیدگاه ها (۰)

تو میدونستی قلبی دوست دارم چرا فوش دادی جونمو برات دادم

هیچ چیز قشنگ تراز مادر نیس

US??

شهر با ادم های کتاب خون خیلی بهتره

واقعا یه همچین ادم های خیلی رو مخن👍😐🎀😂

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط