بدبخت نمره کم گرفته🥲🤣

بدبخت نمره کم گرفته🥲🤣
دیدگاه ها (۱۵)

کاوایی🌺

چالش دنس اوسی چطور شد ببخشید اگه بده🥲🍓

یکم اسیدی شید

یکم سمی شید🤣

سوال پست: واقعا چرا معلما اینکارو میکردن وقتی میتونستن به او...

بچه ها شما نطر بدید نمره هام چجوریه؟😍معلم کثافت نمره نگارشم ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط