مصاحبه با بریل پوزام...

مصاحبه با بریل پوزام...

بله امره سریال ما را ترک کرد. همه ما او را خیلی دوست داریم. تمام تیم به او وابسته است. به زودی فینال را داریم. ترک تیم در تعطیلات ناراحت کننده خواهد بود. اما پس از یک استراحت کوتاه، دوباره فیلمبرداری را آغاز خواهیم کرد.

خداحافظی شما با امره آلتوگ چگونه بود؟

من آن روز آنجا نبودم، توافق کردیم که بعداً ملاقات کنیم. او یک فرد بزرگ، بامزه و یک بازیگر شگفت انگیز است. من حتی نبودش را احساس نمی کنم، او همیشه در قلب ماست.

"چشم چران" به شدت مورد بحث است... در فینال چه چیزی در انتظار ما است؟

نمی دانم در فینال چه اتفاقی خواهد افتاد. چگونه می توانم آن را برای شما توصیف کنم؟ فقط می دانم که در پایان فصل اتفاقات بسیار هیجان انگیز و جالبی رخ خواهد داد که همه با هم خواهیم دید

آیا در فینال سورپرایز وجود خواهد داشت؟

به احتمال زیاد، این چشم چران است و پر از شگفتی است. مطمئنم عالی میشه


#YaliÇapkını
دیدگاه ها (۰)

از کسایی که این کارو کردن متنفرم واقعا متاسفم

وسط بحث مردونه و جدی چی میگی؟😂😂

ولی موازی این سه تا صحنه:)

*دو قسمت دیگه سریال تموم میشه* 🫠🖤

ص ۶۵ ان شب پریسا از زندگی شخصی خودش گفت از ترسها از امیدها ا...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط