siavash.boshehri 44051002

دیدگاه ها (۰)

با ی بوس چقدر خر میشی؟؟؟

🔴مذاکرات هیچ وقت به نفع ایرانی ها نبوده؛ از صفویه تا جمهوری ...

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط