دلیل سینگل بودنمو فهمیدم زشت هارو من دوس ندارم خوشگلا هم

دلیل سینگل بودنمو فهمیدم زشت هارو من دوس ندارم خوشگلا هم منو دوست ندارن😑😔
دیدگاه ها (۰)

جررررر😂😂

تنکیووووو🥺🎀💕

پدر خیلی خوب دلیل سینگل بودنمو بیان کرد👌😂✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧✧༺♥༻✧#vbi...

احساس میکنم نسبتام منو دوست ندارن😮‍💨😞

الان فهمیدم چرا از همون اول مینیون هارو دوست داشتم 💆‍♀️✨🌱

در حال بارگزاری

خطا در دریافت مطلب های مرتبط